Monday, April 04, 2011

Bali sâkini olarak ilk 2 ayim

Bali'ye yerleseli 2 ay olmus bile, bu 2 ayda:
  • 2 farkli studyoda, 4 farkli turde yoga dersleri vermeye basladim
  • Cranio Sacral terapinin 3. ve 4. seviye egitimlerini tamamladim
  • Egitimleri tamamladikca zihnim acildi, yillardir unuttugum kirik dokuk Almancami ve Yunancami hatirlamaya basladim. Bu hizla gidersem 8. seviyeden sonra sanirim akici Latince ve Ibranice bile konusmaya baslayacagim. Ah bi de dunyanin en kolay dili olan Endonezya dilini ogrenmeye baslasam...
  • 2 ayda rahat 3 kilo veririm diye dusunuyordum, daha bir kilo bile veremedim
  • Her sabah cooook mutlu ama “acaba sabah dersime gec mi kaldim” diye dusunerek uyandim
  • Hala motorsiklete binmekten cok korkuyorum.
  • Yine inanilmaz, hayatimi zenginlestiren, bana muthis seyler ogreten insanlarla tanistim. Bali'yi biraz da bu tesadufi insanlari icin seviyorum sanirim.
  • Gecen yilki gibi ogleden sonralari kafelerde oturup pirinc tarlalarini seyrederek aylak aylak cay icerim diyordum, daha bir ogleden sonra bos oturamadim
  • Daha bir kere bile havuza ya da denize giremedim. Bembeyazim ki bu en aci durum.
  • Bana 20 dakika mesfede koyumuzun tek Turk restorani var, burnumda tutmesine ve sahibinin defalarca davetine ragmen oraya bir kere bile gidip demeleme cay icemedim
    Galungan kutlamalari icin hazirlanan bir sus

  • Mukemmeliyetci olmanin akla dimaga zarar oldugunu kesfettim. Olanla idare etmedigimde sadece zaman kaybedip strese giriyorum ve sonuc degismiyor.
  • Alkolik ve seks bagimlisi yoga hocalariyla tanistim. Yoga hocaliginin illa da spirituel bir yol olmadigini, bazilari icin herhangi bir “meslek” olabildigini, bu isi yapanlarin da diger mesleklerdeki gibi ekstrem yonleri olabilecegini ogrendim.
  • Kosla'nin insan hayatindaki tartisilmaz onemini kesfetim. Hatta demleme cay mi Kosla mi deseler zorlansam da Kosla'yi tercih edebilirim. Leke cikarici kesinlikle dunyadaki en onemli kimyasal.
  • Yeterince dinlenmedigim ve kendimi dinlemedigim zaman buradaki hayatin Dubai'dekinden cok da farkli islemedigini farkettim. Donem raporu yetistirmekle yoga ders plani hazirlama arasinda stres seviyesi acisindan cok da fark yokmus.
  • Para kazanmak ve parayi haketmek konularinda cok dusundum – hala da dusunuyorum :)
  • Biseyi gercekten ve ictenlikle istedigimde onun cok dogal yollarla gerceklesiverdigini gordum.
  • Sivrisinek, orumcek ve bilimum haserattan illalah geldi.
  • Ayaklarimi ve bacaklarimi ulasim araci olarak kullanmanin guzelligini hatirladim – biraz yavas ve oldukca terletici olsa da olsa her yere yuruyerek gidiyorum.

3 comments:

  1. Kosla maddesi benim icin cok egitici ve ogretici oldu.. tesekkurler..

    Yeq...

    ReplyDelete
  2. Bugun beni gulumseten ilk sey yazin oldu.. Ellerine saglik!
    Deniz

    ReplyDelete
  3. Denizcim, umarim bugun ve her gun gulumsemelerinin devami gelir :) Opuyorum

    ReplyDelete

Google Analytics Alternative